sâmbătă, 7 martie 2009

Twilight {2008}

Pur si simplu nu inteleg isteria asta pentru filmul asta semi-tembel...
Nu s-a mai vazut o poveste de dragoste intre un vampir si o adolescenta umana? Nu? Let the right one in (din cele recente) e foarte asemanator numai ca e mai mult puppy love si nu dragoste intre adolescenti de 16-17 ani...asta ar fi singura diferenta. Mai multe aberatii de la asta de acum, atat de iubit de pitziponi ci cocalarite sau viceversa, ar fi ca acesti vampiri au gasit o modalitate sa supravietuieasca in lumina zilei, un fond de ten care se vede numai la lumina directa a soarelui si nu in alt mod, nu la un bec, nu la nimic...cel mai scump fond de ten facut vreodata, facut din diamante, genial...

In rest exista o lupta de asta ca vai suntem diferiti, ca vai dar te iubesc, ca vai dar vreau sa traiesc cu tine toata viata, ca nu mi-e frica de tine, bau! si tot felu de dulcegareli de astea care functioneaza numai la oamenii disperati care se afla la varsta adolescentei...deci nu e un film pentru toata lumea. Chestiile adevarate de vampiri nu sunt aratate niciodata decat asa, subtil, deloc grafic...putin sange...etc. Acea superficialitate care se intalneste in orice liceu din America nu lipseste nici in asta asa ca vedem prostie la greu...

Nu-mi place.

5.5/10

7 comentarii:

  1. In sfarsit cineva care are aceeasi parere ca si mine despre acest film. Mie mi s-a parut o tampenie maxima. Nu mi-a venit sa cred ca pe hmultiplex 95% din comentarii erau in favoarea filmului (pe cinemagia la fel). Nu inteleg ce e atat de fain la acest jaf de film. Am pus si eu un comentariu pe hmultiplex si au sarit toti iubitorii filmului pe mine. :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Lol...pai daca sunt numai pitzipoance care cauta o poveste de dragoste moderna...cred si eu.
    Plus ca mai e si aratosu ala de, cum ii zice, stai asa...Robert Pattinson...care are mare efect la pitzipoance...
    Nu stiu...pur si simplu mi se pare o prostie...

    RăspundețiȘtergere
  3. dar ce parere ai de felul in care joaca Kristen Stewart si de replicile "geniale" prezente in film ?

    5.5 e o nota prea mare :))

    RăspundețiȘtergere
  4. 5.5 ar fi pentru felul cum arata filmul...cum e facut, tot slab, dar oarecum prinde o atmosfera care merge bine cu identitatea personajelor.
    Cartea nu am citit-o dar cica ar fi o adaptare foarte buna...pentru mine nu conteaza asta dar sunt unele scene care arate binisor...asa, de 5.5 :))
    Nu am studiat replicile, imi ziceam ca asa ar vorbi o adolescenta in ziua de azi :))

    RăspundețiȘtergere
  5. stay chill....nu iti place, okay, fiecare cu propriile pareri dar acum sincer, nu trebuie sa faci concert de jigniri ptr. film. Oamenii aceia chiar au muncit ptr. asta, fanii sunt un pic disperati (asta e chiar adevarat), robert pattinson, la mare cautare dar nu judecam actorii ci actiunea,ideea,desfasurarea filmului. Si cartile..chiar merita citite! Depinde si de atractia voastra ptr. genul SCi-Fi. :D Am incercat sa comentez neutru. Destul de dificil, ptr. ca sunt PRO dar si unele pareri in legatura cu filmul si cartile sunt CONTRA.

    RăspundețiȘtergere
  6. Deci daca nu-i nici bun dar nici rau inseamna ca tot mediocru e...

    RăspundețiȘtergere
  7. filmul ăsta atrage fetele în general pentru că are ăla sprâncenele pensate.

    RăspundețiȘtergere