sâmbătă, 7 martie 2009

Punisher: War Zone {2008}

Tin minte cand eram pustan mic de vreo, nu stiu...10-12 ani, cand aveam un Terminator (stiti voi, consolele alea de jocuri pe TV care folosesc casete de alea galbene) si eu eram singuru pe care il stiam care avea console de genu asta (Sega sau whatever) care avea jocul lui Punisher...si credeti-ma, un astfel de joc ramane intiparit in mintea oricarui pusti. Punisherul statea cu spatele la ecran, in prim plan si impusca tot ce se misca pe backgroundul miscator de la dreapta la stanga, unu cate unu, fiecare bad guy si trebuia sa ai grija sa ii omori numai pe cei ce merita...a fost bestial!!! Devenea monoton dar tin minte ca l-am terminat de vreo 2 ori...

Intr-un fel sunt un fan al acestui justitiar Marvel...si pentru ca a fost o particica din copilaria mea insa si pentru ca e unul din justitiarii aia care nu au super-puteri ci doar puterea perseverentei si a glontului cu pistoale bestiale si de toate felurile. Eu nu puteam sa cer mai mult de la filmul asta pentru ca am primit de la el fix ce am vrut...macel, carnagiu, impuscaturi, cadavre, faze de actiune facute foarte bine pentru un film de genu asta...chiar si o poveste, ce-i drept subtirica, dar care e coloana pe care s-a facut filmul si va zic eu timp de o ora si 42 de minute sta in picioare bine de tot.

Nu e un film ce are nevoie de prea multa gandire, de fapt cam deloc, dar cateodata mai este nevoie de un astfel de film...e o iesire din monotonie fara sa fii introdus in alta monotonie facute de filmele care au nevoie de atentie constanta. Chestia care m-a uimit la filmul asta e ca e regizat de o femeie...adica, c'mon, de cate ori vedeti o femeie sa regizeze un film de actiune si sa o faca atat de bine? Chiar e un film de actiune regizat excelent...nu haotic, cu actiune usor de urmarit si cu cateva faze de o coolosenie rara si tocmai de asta merita vazut filmuletul.

Jocul actorilor nu este foarte important insa rolul lui Dominic West, cel de Jigsaw a avut nevoie de o nebunie deosebita si multa lume l-a comparat cu Jokerul din The Dark Knight, cu toate ca eu nu am vazut niciun fel de asemanare decat prin machiajul ce consista din multe, multe cicatrici pe mutra. Ray Stevenson e Titus Pullo din Rome, serial pe care il recomand, unde a jucat excelent si aici face o treaba foarte buna fiind Punisherul si a fost ales perfect pentru rolul asta. Chiar asa trebuie sa fie Punisherul, masiv, mai incet dar nu foarte incet, nu cu muschi a la Arnold - penibil...e exact cum trebuie sa fie.

Fanii Punisher nu o sa fie dezamagiti.

7/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu