joi, 5 februarie 2009

Nu unu ci doua...

Nu stiu cate astfel de titluri am sa mai gasesc, dar am sa ajung la un moment dat la unu singur si am sa-l numesc pe rand cu 1, 2, 3...etc.
Da, in ciuda faptului ca s-a bulit hardu am gasit nu unu ci doua filme pe care nu le-am vazut inca si erau numai bune de un vizionat.

Primul: The Visitor {2007} - L-am vazut mai mult pentru actorul Richard Jenkins care a primit o nominalizare anu asta la cel mai bun actor in rol principal. Ce pot sa zic...a jucat bine, dar nu are nicio sansa fata de niciunu din ceilalti nominalizati...nicio sansa. Nominalizarea asta a fost si ca academia sa recunoasca jocul acestui actor de'a lungul anilor dar si ca sa simta actorul ca nu a jucat degeaba toata viata lui. Mie imi place sincer de actorul asta, imi place stilul sau, e un actor autentic, cu un stil unic de comedie...da, in drame nu prea l-am vazut exceland, iar pe langa scena dramatica din filmul asta in rest e cam insipid, dar cred ca datorita persoanjului...un profesor de universitate plictisit de propria viata, inca deprimat din cauza decesului sotiei sale, care doreste cu disperare sa invete un instrument pentru a-si aminti de sotia lui care canta la pian.

Povestea e draguta, e despre egalitatea dintre oameni, despre cum casa omului e acolo unde o face, nu acolo unde zice legea sau guvernul...intr-adevar, e o chestie trista, dar asa se intampla de ani intregi si o sa se intample in continuare. Filmuletul e facut bine, dar nu conteaza asta, trebuie doar sa fie facut in asa fel incat subiectul si ideea sa fie transpuse cum trebuie iar chestia asta e indeplinita.
8/10

Al doilea: Good Bye, Lenin {2003} - E un film german (inainte de a-l viziona credeam ca e rus) despre cum ignoranta cateodata salveaza vieti. Mama unui pusti are un atac de cord si din momentul ala incepe destramarea Republicii Democrate Germane, mama lui fiind un mare adept al acestei ideologii, mai mult asa, din cauza ca sotul a parasit-o. Filmul asta ar putea sa se rezume intr-o propozitie...ignorance is bliss. Bine, in final e vorba despre familie, dar cui ii pasa? E facut misto, e epic in stilul sau micut de a fi, sarguinta fiului e colosala pentru a o lasa pe mama sa in aceeasi atmosfera ca aceea de inainte de a intra in coma, doar pentru ca ea sa nu mai treaca printr-un atac de cord. E despre dragoste, perseverenta, prietenie...tot ce e mai frumos pe lume, nu? :)) Da...
7.5/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu