luni, 19 ianuarie 2009

This Is Spinal Tap {1984}

A inceput promitator din punctul meu de vedere, insa incetul cu incetul comedia oferita de "prostimea" din film a inceput sa ma plictiseasca...de vina probabil a fost si lipsa de chef din partea mea.
E un mockumentar-rockumentar foarte reusit despre evolutia si caderea unei trupe de rock...si nu e vorba doar de una singura, cea din film, ci e vorba despre toate mediocritatile din trecut care au avut un album reusit si atat, traind apoi cu sentimentul ca o sa revina in atentia publicului. Cand am zis "prostimea" din film ceva mai sus m-am referit la prostimea personajelor, nicidecum la comedia de proasta calitate pentru ca a fost exact invers la asta. Exista cate o poanta la aproape fiecare replica, una mai insesizabila decat alta dar asta face parte din distractia filmului...sa iti dai seama si unde sunt poantele :)) . Daca le descoperi si le intelegi reusesti sa gasesti unul din cele mai amuzante filme vazute vreodata...
Versurile de la melodii sunt hilare, actorii joaca excelent si regizorul care e regizor si in film face o treaba tare de tot...si cam atat, ca vad ca nu am chef nici sa scriu calumea...
Vizionati-l.
8/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu