joi, 1 ianuarie 2009

The Texas Chain Saw Massacre {1974}

S-o luam cu incetu si cu inceputu...nu sunt un fan extrem al acestui gen asa ca e normal sa-l vizionez cu un ochi mai critic decat la alte genuri, unde ajung chiar sa inchid ochii la niste chestii la care de multe ori rad cu pofta la cat de toante sunt...deci iti dai seama ca filmuletu asta l-am vazut ca o comedie...prostie extrema, tipete inutile, deci faze la care trebuia sa ma simt infricosat sau ceva de genu asta, eu am ras cu o pofta...a fost ca un efect invers...din cauza ca erau pur si simplu faze proaste...
Inteleg ca filmu asta a fost de mare efect in anii '70...cand lumea era mai naiva si chiar proasta (ca alta scuza nu vad) ca a fost facut cu bani putini a sporit efectul filmului, ca are tot felu de elemente de cult si a si reusit sa atinga acest statut din cauza ca s-au facut alte cateva prostii cu acelasi nume dar cu alt numar, dar frate...fuck...e batran, e facut de oameni care inca nu au inteles ce e ala un element clasic, ce e ala un element ce nu se demodeaza...in schimb...chestia asta e plina cu astfel de elemente...elemente de prost gust, elemente ce nu tin decat un an-doi, pentru ca eu, desi ma asteptam la cateva faze facute bine, sau de efect...m-am plictisit enorm de la inceput pana spre final cand tensiunea a atins maximul si m-a scos din starea de somnolenta (care s-a stabilit dupa primele 15 minute) si dupa 5 minute s-a terminat filmu deci degeaba.
Tot filmu asta e degeaba...se foloseste de niste elemente simple si le exagereaza...cu efect sau fara, depinde doar de spectator.
5/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu