joi, 29 ianuarie 2009

Hard Boiled {1992}

Uuuoooohhhhhoooooooo....what a FUCKING ride that was...shitballs. Damn...n-am vazut, cred, niciodata un film de actiune mai out of this world. Mai multe cadavre decat ai putea numara, la un moment dat am zis (asta pe la final)...WEEEIII...mai sunt multi??? Ca tot apareau sarind prin geam, de la fiecare fereastra apareau cate 2, pe rand...au fost prea multi si prea multe...si de asta e exagerat.
Da, ca film de actiune e excelent. Ce mai, e un film de referinta daca vrei sa inveti cum se face un film de actiune...dar totusi, daca aveti de gand sa faceti unul, luati-o mai domol cu gloantele oarbe si cu micile explozii cauzate de acele "gloante" sau de obiectele pe care le nimeresc...mi-e deja imposibil sa le descriu pe toate ca au fost atat de multe...film de actiune de 2 ore...cred ca numai scenele de actiune fac 45 de minute - o ora...
Maestrul acestui film e nimeni altul decat John Woo, the fuckin' action movie master...nimeni altul. Dar, daca e bun la actiune, e varza in alta parte...si asta alta parte e povestea. Daca ai vazut orice film de actiune in care personajul principal lucreaza ca politist, sansele sunt ca tu sa stii deja povestea...yeap, nimic nou aici...si cateodata chiar exagerat. Ca sa nu mai zic ca nimic din ce s-a intamplat in filmul asta nu se intampla si in realitate sau s-a intamplat vreodata...niciodata n-au murit atatea intr-o seara decat daca era un masacru planuit sau era vreun razboi (in acest caz oricum mor mai multi). 307 de cadavre s-ar fi inregistrat pe intreaga durata a actiunii din film...cineva a stat si le-a numarat...fuck...peste 100.000 de gloante oarbe...folosite de peste 200 de pistoale...deci n-are sens.
Mi-a placut ca film de actiune, nu ma intelegeti gresit, imi place sa nu-mi folosesc neuronii deloc timp de 2 ore la fel ca oricine...dar totusi...
7/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu