duminică, 14 decembrie 2008

Transporter 3 {2008}

Am avut nevoie de un film de genu asta...astfel de filme iti mai odihnesc neuronii dupa cateva zile de folosire intensa (partiale si lucrari) si din cauza asta nu mai reusesti sa vezi aberatiile atat de mult, sau daca le vezi, nu te deranjeaza incat sa strigi in gura mare "Ce aberatie!!!". Sigur...la fel ca primul, dar mai ales al doilea Transporter si asta are aberatii dar din punctul meu de vedere numai una majora...aceea cand ridica eroul nostru masina de la fundul lacului cu aerul din pneuri...yeah...la asta stiu ca si astia au ras dupa ce au filmat-o...ori s-au simtit foarte, foarte prost. (sau au facut asta cand au scris asta in scenariu...Frank lifts the car from the bottom of the lake with the air from the tires - eh, la ce se ajunge cand trebuie salvat eroul dintr-o situatie, efectiv, fara scapare...si ah, da, nu putea sa urce la suprafata din cauza ca daca se departa prea mult de masina exista posibilitatea ca el sa aiba o mica problemuta cu o explozie ce se putea petrece la incheietura mainii sale si il putea cuprinde in intregime).
Faza de mai sus (din poza), desi usor exagerata e foarte posibila...facuta de un sofer profesionist cum e personajul lui Jason Statham...si apropo de asta. Filmul asta e pentru el...observati, va rog, cum el este primul care apare la genericul din inceput si chiar si cel de final...apare numele sau si apoi numele filmului. Regizorul si restu nu sunt importanti, asta din cauza ca nu e un film artistic propriu-zis, e un film de actiune usor, rapid, cu faze misto, cu masini misto, cu o gagica faina (cu toate ca e la primul ei rol - asa se promoveaza noile talente) care joaca pe masura unui rol dintr-un film de actiune...un film ce nu se vrea sa fie luat in serios, dar ca sa nu fie luat in batjocura trebuie sa aiba si cateva elemente plauzibile si zic eu, le are si ii sunt suficiente.
Ce mi-a atras in mod deosebit atentia a fost muzica...Alexandre Azaria...aparent a compus muzica si pentru 2. Acolo chiar nu a reusit sa-mi atraga atentia. In schimb aici e in ton cu actiunea si acum ca o ascult separat pare mi se ca suna cu soundtrackul de la sequalurile Matrixului...dar numai asa, unele bucati. Oricum, imi place...merge unsa ascultata si separat.
Ce realizez dupa ce l-am vazut e ca nu mi se pare ca am pierdut 100 de minute vizionandu-l si e bun ca film de vazut cand nu ai ce face si cand nu ai nimic altceva de vazut. Dar nu e neaparat un film a carui experienta trebuie repetata, poate doar pentru masina...but come to think of it...scenele de actiune au fost nitel cam haotice din cand in cand...
7/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu