joi, 6 noiembrie 2008

The X Files: I Want to Believe {2008}

Man, this is a load of crap...
Tin minte cand eram pispirel mic ca ma uitam la serialu asta cand rula pe TVR si vedeam in el extraterestrii, chestii bizare, neobisnuite, paranormal, etc...si am ramas cu perceptia (na, eram mic de tot, ce sa-i fac...nu stiam inca ce era fapt si fictiune) ca cei de la FBI au cea mai misto slujba din lume din cauza ca au sansa sa vada, printre multe altele, extraterestrii si OZN-uri. Nici nu stiti ce impact poate sa aiba asta asupra unui copil de nici nu mai stiu cati ani. Mult dupa asta s-a mai difuzat o perioada si apoi gata...s-a dus fantezia, s-a dus tot. FBI-ul nu urmareste OZN-uri si extraterestrii si alte panaramuri de astea...Oricum nici nu eram un fan al seriei, era la tv, era suficient.
Cat despre filmul asta...e o porcarie, nu aberatie ca asta e si scopul, n-are nimic interesant, demn de dosare X, demn de uimirea noastra pe care o aveam cand ne uitam la serial. Scenariul e prost, cu trimiteri inutile catre religie and such, e degeaba, e plin de gauri in scenariu care nici nu m-am obosit sa le memorez, nici macar una. Nimeni nu joaca bine, dar joaca bine pentru un astfel de film, I can tell you that. Sunt multe, multe faze jenibile ce trimit filmul asta in categoria B.
5/10

2 comentarii:

  1. Ştiindu-te un guru al cinematografiei nu îmi rămâne decât să te cred :D.
    Uite că mi-am adus şi eu aminte de nişte episoade din Dosarele X şi nu pot să spun decât că îmi e dor de starea de excitaţie mentală pe care o aveam când mă uitam la Scully şi Mulder.

    RăspundețiȘtergere
  2. Oricum ca filmele nu se ridica nici macar pana la calcaiul serialului

    RăspundețiȘtergere