duminică, 30 noiembrie 2008

100

O suta ce? Cele mai bune personaje din filmele timpului. Lipseste din pacate Vagabondul lui Chaplin, dar nu-i bai...Cei care au vazut personajele din filmele astea stiu ca isi merita un loc in topul 100 chiar daca nu locul care ii este acordat acum. Cea mai buna intrepretare a Jokerului din toate filmele sau serialele Batman a ajuns pe locul 3. Un loc admirabil pe care, zic eu, il merita. Cine e pe primul loc e un personaj antologic care merita toata admiratia noastra pentru natura sa revolutionista si cool in acelasi timp. Eu unu m-am bucurat cand am vazut personajele mele preferate in acest top iar eu recomand sa fie vizionate aproape toate.
Am pus poza cu Jokerul din cauza ca e una din cele mai bune cu el.
Joker rullz.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu