duminică, 19 octombrie 2008

True Romance {1993}

Well now...nu pot sa spun ca nu mi-a placut dar nu pot sa spun nici ca mi-a placut prea mult...
Da, fazele romantice, de un romantism contemporan, direct, fara dulcegareli, romantism a la Tarantino, erau dragute, incontestabil, asta in viziunea oricui, cred eu, insa aceastea formeaza un contrast izbitor cu restul filmului...ocupat de o alta caracteristica Tarantino...mult sange, multe impuscaturi, mafioti si droguri, toate poate un pic romantizate...
Un contrast atat de evident si de "in your face" incat iti dai seama ca e o productie de Hollywood (adica mai direct, e o diferenta exagerata, blown out of proportion), de la dragoste gingasa la dragoste plina de sange...mi-a adus aminte de Natural Born Killers - ca sa vezi alt film unde este mana lui Tarantino in joc, tot la poveste, nu insa la regie.
Revenind, filmul nu e regizat de Tarantino, dar sunt sigur ca facea o treaba mai buna...este insa scris de el. Al doilea sau scenariu serios, urmatorul dupa faimosul si excelentul Reservoir Dogs.
E plina lista actorilor de nume sonore, ca: Christian Slater, Patricia Arquette, Val Kilmer, Dennis Hopper, Gary Oldman, Brad Pitt, Tom Sizemore, Christopher Walken, Samuel L. Jackson, James Gandolfini si Chris Penn, multi dintre ei avand roluri ori foarte mici ori foarte scurte...ceea ce intr-un fel e acealsi lucru, dar nu prea.
Nu o mai lungesc ca am zis, nu e prea mult de zis despre el dat fiind faptul ca nu e ceva neobisnuit de bun...dar il recomand pentru o vizionare.
7.5/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu