vineri, 24 octombrie 2008

Tropic Thunder {2008}

Cred ca cea mai buna metoda de a descrie filmul asta si a nu-l jigni pe cel cu care il compari e sa zici ca Tropic Thunder e varianta super-mega-extra-amuzanta a lui Full Metal Jacket (cu toate ca nu e mentionat la referinte). Si sunt absolutamente sigur ca cel putin unul din scenaristi a vizionat filmul lui Kubrick in mare detaliu si pentru a fura replici care pot avea si o intorsatura amuzanta cat si sa regizeze cat mai bine scenele de razboi dar si peisajele - unele imagini sunt breathtaking, dar probabil si din cauza cinematografiei. - funny, I know.
Deci azi am avut ziua comediei...de la cele mai putin bune la cele mai bune. Iar asta e ca ala despre care am vorbit mai jos, deci e ca ala din 2007, ala din Marea Britanie, e ca Hot Fuzz, insa tot nu la fel de bun...si asta din cauza ca partea amuzanta, cu toate ca este prezenta la datorie, e cam slabuta si e salvata partial doar de prestatiile actorilor Robert Downey Jr., Jack Black si Ben Stiller (in ordinea calitatii interpretarilor - n-ai cum sa te pui cu The Downey, a fost nominalizat la un Oscar pentru impresia sa despre Chaplin si a meritat-o). Dar e genu ala de comedie cu care am stat si am ramas uimit, nu cat de slaba e ci cat de incredibil de seaca era...faze la care ai raspunde cu un sec "Sec."...dar mai erau si cateva de care radeam cu o pofta rar avuta la o vizionare. Pe Tom Cruise nici o sa-l recunoasteti din prima, foarte tare.
Mie insa mi-a placut regia...Stiller. Nu o sa devina mare regizor, nu o sa devina vreun clasic, dar reuseste sa te tina "entertained" timp de 2 ore cu tot felul de cadre care mai de care mai interesante si misto. Adica, pana la urma e un film facut pentru box-office, macar sa merite. A reusit sa ma distreze si am sa-i mai dau o vizionare cand o sa mai am sansa.
8/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu